tämäki pala makso kahesta kolomeen euroa ja valmistu niin heleposti...
Joku laiskuus siinä kai sitte on? Lohen päälle ripottelin suolaa, sitruunapippuria ja
oman maan kuivattua tilliä :) Sitte vaan 200 asteiseen uuniin noin puoleksi tunniksi
ja muusin kanssa tarjolle! Hyvvää <3

Muusihan on ihan vaan kuoritut + pilkotut perunat keitetty kypsiksi, keitinvesi kaadettu pois,
lisätty suola + voi + maito ja muussattu.
Kommentit